.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ما به التفاوت یارانه نقدی واریز نشده است

با وجود اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها مبنی بر واریز مبلغ 28 هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب سرپرست های خانوار ، این مبلغ به حساب شمار زیادی از مردم واریز نشده است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، تعدادی از شهروندان تهرانی روز دوشنبه در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی از واریزنشدن مبلغ مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب هایشان ابراز نگرانی كردند و خواهان پیگیری این موضوع از سوی مسئولان سازمان هدفمندی یارانه ها شدند.

یكی از تماس گیرندگان كه خود را كارمند بانك معرفی كرد ، به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از این پیامك انصراف از یارانه برای من ارسال شده بود ، اكنون نیز رقم مابه التفاوت یارانه به حساب من واریز نشده است ،نگران آن هستم كه یارانه مرحله دوم من قطع شود ، در حالیكه من درآمد كمی دارم و كارمند ساده بانك هستم.

تلاش خبرنگار ایرنا برای تماس با 'بهروز مرادی ' مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها برای جویاشدن علت واریزنشدن مابه التفاوت یارانه های نقدی به حساب تعدادی از سرپرستان خانوار به نتیجه نرسید و تماس چندین باره با دفتر وی بی جواب ماند.

' بهروز مردای ' مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها روز گذشته اعلام كرد كه مبلغ 28 هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها، 28 اسفندماه 90 به حساب سرپرست های خانوار واریز شده ، اما تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.